långhelg!!

Trött i huvudet denna dag, jag tänkte att gymmet skulle pigga upp mig men självklart så har jag glömt mina träningsskor hemma, blev riktigt irriterad på mig själv då detta inte är första gången jag står ombytt och inser att skorna inte är i väskan...

Jag vandrar på med min fitbit som räknar steg, brända kalorier och aktiva minuter jag rört på mig. När jag satt och jobbade vibrerade armbandet till som en påminnelse att jag inte ska sitta still så länge, uppskattar verkligen att ha en liten träningsassistent när man inte alltid kan tänka själv.

Nogväl, tänkte faktiskt försöka städa min arbetsplats idag. Jag har så mycket papper överallt och det blir inte direkt mindre då jag gör nya lappar varje dag.... Vi jobbar för att digitalisera och skapa mobila lösningar, men ni kan ge er fasiken på att papper och penna är det sista som lämnar min hand. Utan handskrivna checklistor är jag döden!