lördag

Den här veckan har gått så himla fort, torsdag kväll spenderade jag hemma hos Fadumo i hennes nya lägenhet i Hortlax, så himla roligt att få se hur hon bott in sig i sin nya tillfälliga lägenhet, om några veckor flyttar hennes familj till Piteå (sist hon såg dom var hon 3 år gammal, nu är hon 18) och det känns fantastiskt roligt! Fredagen swishade förbi och jag fick äntligen träffa Malin, sedan jag flyttade till Piteå har vi hängt ihop som ler- och långhalm.

Lördagen är kommen och vi har sällan stigit upp så tidigt på en helg som imorse, raka vägen till PMU i Öjebyn där vi fikat med hela familjen Holmboms och Sundmans, hembakt fika i högsta kvalité, så åker man inte dit för att shoppa second hand så rekommenderar jag ändå att man tittar förbi deras café. Sedan har vi svängt förbi djurmagazinet för att handla pee-pads och andra nödvändigheter till Alma.

Nu vill jag mest att klockan ska slå 18.30 för ikväll bjuder Rasmus mig på 3-rätters på stadshotellet.

 
 
Sarah

Mysigt o gott me fika :)