26/1-16

Jag minskar på kaffekoppar även denna dag och det känns i hela mig, jag är så himla nära på att hämta en kopp men nu har jag gett mig fasiken på att det inte blir några fler idag, huvudet är tröttare... det är konstigt att man kan känna så.

Jag har iallafall avverkat ett träningspass som innehöll crosstrainer, löpband, mage och baksida lår. Sprang sedan raka vägen ner till omklädningsrummet för att hinna duscha och äta upp min fantastiskt goda kålpudding som jag gjorde igår. När jag då står i duschen hör jag att någon skriker väldigt hysteriskt från omklädningsrummet, en kvinna fick sin axel ur led och efter en extrem smärta blev hon hänvisad av sjukgymnasterna till akuten, jag hämtade Rickards bil och skjutsade dit henne, hon var glad och tacksam för det. Jag lider med henne som ska sitta i väntrummet flera timmar men det var min goda gärning idag.

Ikväll flyger jag och Rickard till Ronneby för att imorgon utbilda 3 energibolag i appen, ska bli himla trevligt. Hoppas att SAS inte sviker oss pga snön.