23:23

Resan börjar lida mot sitt slut, 2 av 3 nätter i Bangkok avklarade och det känns helt okej även om jag saknar sol och klarblå himmel. Bangkok är tyvärr för smoggigt för att solen ska kunna bättra på brännan, men vi gör ju mycket annat som exempelvis shopping som jag och Hanna lagt ner mycket tid på. Vi har gjort en del bra kap, kanske en del sämre men allt är ju billigare än i Sverige och det argumentet lever vi för just nu.

Igår åkte jag och Rasmus till state town skybar, 64:e våningen och jag som är extremt höjdrädd klarade allt galant. Vi drack en appletini som var megagod men på tok för dyr för att vara i thai. Utsikten var magisk och baren likaså så jag rekommenderar er alla att åka dit, ni som sett hangover part 2 vet.

Idag gjorde vi flodbåtsmarknad, vi såg 12 varaner längs kanalen och gud. vad smutsigt det är i dessa vatten. Sopor längs hela floden gör den lite mindre mysig att besöka men det finns många förbättringsområden här i Thailand.

Imorse sjöng vi såklart för bästa mamma som fyllde år, nämner ingen siffra hehe.