Helgens

Helgen har varit räddad på så många sätt och vis då jag tillmestadel hängt med Malin som bokade bort åt oss på olearys där vi åt himla gott, jag har färgat håret och lyckats lyckas med det... är så mycket mer nöjd nu än vad jag någonsin blivit hos en frisör, nästan 2000 kr billigare också. Vi klarade oss ut från IKEA med en hel del grejer, bilen var full i skräp som somliga skulle sagt. En ny haglöfsjacka fick även följa med mig hem från Haparanda.

Sedan har det varit lugn och ro, Leif och Ullis har ännu en gång agerat världens bästa svärföräldrar... vad vore jag utan er? Kommer och startar min bil då den stått stendöd sen Thailand, hjälper sedan att sätta upp alla speglar samt lampan i sovrummet som vart megabra!!! Får jag några tydliga bilder, då dyker dom upp här på bloggen sen.

Avslutade helgen med en middag hos Malins gulliga föräldrar i Sjulnäs, tacos och gott kokkaffe på det. Mycket väl godkänt!!

j bbn
Maria

Så fint du har det.
Maria

Svar: tusen tack :)
Felicia Grape

Emma -Merakibeauty.se

så fint du har :)

Svar:
Felicia Grape