glömska jag

Ingen helg är den andra lik, i helgen har jag fått mysa med Felice och Malin... tyvärr så är alla våra aktiviteter sekretessbelagda så här på bloggen kan jag inte nämna något annat än att man får skratta som en tok med er. 
I lördags blev vi spontant bjudna på middag i Sjulnäs, Malins pappa tog på sig rollen att grilla ute i världens blåst och snörök, men gott var det! Vinflaskan vi tog med oss ledde till en hel del annan alkohol och vi hade så himla trevligt med Malins släkt/familj att kvällen slutade med en utgång. Idag har jag och Malin sovit välförtjänt länge och jag har försökt städa, utan vidare resultat. 

Kvällens räddare i nöden är min kollega som inte ifrågasätter mig när upptäcker i Skellefteå att jag glömt plånboken i Piteå, utan bara ger mig pengar i handen och säger "så, swisha mig sen". Nu fortsätter resan mot Umeå!