alfakeramik

När mitt intresse för inredning drog igång så kollade jag mest på småprylar, ni vet.. små söta vaser, skålar, ljuslyktor(!!!!) och glas. Under senare år har jag förstått att mitt intresse kommer att påverka min ekonomi, inte bara lite utan extremt. Skämt å sido... jag tänkte visa er något som är mer än bara små detaljer.

alfakeramik.se hittade jag mycket som stärkte mitt intresse för just badrumsdelen, alltså hur fint är vitt? vitt är ju tråkigt i sig men alltså i inredning ska det vara ljust.. ljust är fräscht. Alfakeramik hittar ni i huddinge för specialråd och inredningshjälp, vilket alltid är bra... personlig service slår all näthandel som finns. Företaget har funnits sedan 1997 och erbjuder personlig rådgivning för dig som kund. 

Det finns himla många olika vägar att gå då det gäller badrum och därför tycker jag att ni ska kolla in sidans nyheter och kampanjer, aldrig tråkigt att kunna få ett bättre pris på någonting av kvalité!!

Här kommer en bild från deras hemsida, ljusa plattor gör sig helt fantastiskt fint i ett badrum.

När svart möter grått tillsammans med mosaik. Hur himla snyggt som helst, varför har jag inget badrum???

Och så bild nummer 3, stora stilrena vita plattor. Lika fint!

Kolla på duschen, den gör himla mycket faktiskt... snyggt!!
 
Det finns faktiskt massvis som är snyggt, jag är ju ganska klassisk som person då det kommer till inredning, om man vågar uttrycka sig gällande det (vips så kommer någon på mig att inte ens äga en egen lägenhet) men det stämmer ju, jag är bara jobbigt och frustrerande intresserad av inredning ändå...

För alla er som ska göra om badrum, eller fixa med annat så rekommenderar jag er att besöka alfakeramik.se, de erbjuder ett brett sortiment av kakel, klinkers, mosaik och allt du kommer att behöva till ditt framtida badrum.