En vinst, en bra helg

Denna helg har gått alldeles för fort. 

I fredags provade jag och Rasmus på järnspisen, jättemysigt ställe med god mat och en fin kille mitt emot att kunna titta på hela kvällen.

Lördags: lyckades hamna nästintill ensam nere på gymmet i Piteå, glad var jag för det. Sedan styrde vi bilen mot Malin och Grimstad för att spela spel innehållande väldigt många onödiga diskussioner, jag och Malin vann självklart ändå.

Idag har vi stekt souvas ute, vädret har varit helt underbart hela dagen. Har brännsår på benen då solen hettat mot mina svarta jeans, inte ett bra val då man sitter på LF arena och det är 27 grader i solen. Seriepremiär på hemmaplan innebar vinst för PIF, riktigt bra match!

Sedan gjorde jag ju bort min löprunda idag också, ibland är det mycket snack och lite verkstad när det handlar om just dessa löprundor men ja... Plötsligt händer det!