16:16

Helgen har gått så sjukt fort, nu igen. Det är nästan alltid så numer... dagarna också. Framför min säng hänger min studentklänning toppat med studentmössan högst upp på galgen, lika otåliga som mig inför dagen D. Snart är den här.. och idag är det 26 dagar kvar tills vi gör våran efterlängtade studentresa till magaluf, stoked!!!!!!

I torsdags var det tjejkväll på Lakkapää, jag intalade mig själv att hålla plånboken hemma men då fick jag syn på peak perfomance som var där med leverantörer och produkter, kundet inte hålla mig ifrån ytterligare ett träningsplagg med tanken att jag får mer motivation då, konstigt nog så är det faktiskt så. I fredags följde jag mäkeläinens på en riktig syskonkväll med mat på banthai och sedan "studentfesten" på bio, ändå sjukt bra film och lite mer taggad blev man på sin egna student som inträffar om ca... 30-40 dagar?? har inte riktiga kollen. Lördags blev ytterligare en syskondag fast då med min lillasyster, Isabella och hennes lillasyster. Tog bilen på morgonen mot boden då vi badade på nordpoolen och senare åt vi på max, riktigt mysig dag.

Gör detta inlägg extra långt då jag sitter hemma hos min pojkvän och försöker hitta orken till att styra bilen tillbaka mot Luleå. (bara därför får ni en slumpad bild från hans dator) på återseende!