Början av London!

12.10 var vi framme i London på en intjänad timme i tidsskillnaden. Min mobil lyckades självklart dö redan på flygplanet och när man slutligen hamnar på hotellrummet så visar det sig att de inte har vanliga vägguttag utan jag blir tvungen att jaga en adapter, jag hittade en och med andra ord så överlevde jag det i-landsproblemet!!

Idag har vi traskat runt Trafalgar Square, provat fish and chips på irving street, spatserat på Oxford streets stråk och gjort oss bekanta med vägarna kring vårat hotell som förövrigt är mycket bättre än vad jag förväntat mig! Det är en fin stad och jag har fått ett positivt intryck, mycket påbörjade byggen (nästan överallt) men det stör mig inte, det stör nämligen mina Instagrambilder.

Samtidigt så är det hemskt, vi har fått se så många hemska sanningar i denna stad, det är uteliggare i varannat hörn och det gör så fruktansvärt ont i magen att se det, man önskar att man kunde hjälpa varenda en...