ett nallebud!

Jag som person är en väldigt stor fixare och trixare av mig, gillar att överraska, småpyssla och hitta på egna konstiga idéer. Jag har hittat en sida som jag rekommenderar alla som har en pojkvän, syster/bror, mamma, pappa eller vad som helst som kanske bor en bit bort. Nallebudet.se !!!! Det är helt perfekt, du kan göra ditt eget nallebud eller köpa ett komplett bud! Finns mycket fint att välja på, inte bara nallar utan även choklad, godisrullar, fina kort och små minitatyrfigurer (är såld på sånt här).

Jag gillar såna här sidor som nallebudet.se, jag tycker att blommor är roligt att få (även om det kanske inte hänt allt för ofta...haha). Men det är ju nästan lite roligare att få någonting som inte dör ut, som man kan spara och ha kvar som ett fint minne och därför så skulle jag föredra ett nallebud framför ett blombud, men ni kanske tänker annorlunda? blommor är ju fint.

Jag tycker att det är kul ifall fler upptäcker den här hemsidan. Det är inte så bara att hitta en rolig present till någon som inte bor i närheten. Jag skickade själv en present nyligt till en kompis i Kalix, hade detta i åtanke hela tiden så nästa gång någon har en speciell dag att uppvakta så kanske ni kan ana vad ni kan tänkas få, oj vad spännande det blir för er alla nu.

Det skickas alltså i en fin liten ask med snabb leveranstid, så för en billig fraktkostnad så har du färdig leverans med ett fint paket som garanterat kommer uppskattas. Jag skulle uppskatta något som för mer omtanke än pengar med sig (för så är det faktiskt oftast)

Kolla in sidan och ha en trevlig kväll!