23:32 bättre sent än aldrig

Fullt upp dagarna i ända, jag skyller på det för det är väldigt sällan som jag ids börja blogga. Men har hunnit med så otroligt mycket saker och jag är glad att jag prioriterar allt sånt före datorn, den ger ju mig ändå bara en obehaglig värme i knät. 

Mina kusiner har fyllt 18 år vilket givetvis skulle firas, jag har lyckligtvis fått vara hundvakt åt både samojed och boxer vilket alltid är en trygghet under promenad och löpturer. Rasmus föräldrar har varit här på middag och i samma veva har vi fått mer ordning på saker och ting i lägenheten. Igår satt jag och Malin i hamnen och myste på, det var så himla varmt ute!! Första riktiga värmen.

Imorgon åker jag och Petra till Turkiet så just nu befinner jag mig i Luleå för att få ut så mycket sovmorgon som möjligt, på återseende! 








ɑ n n i k ɑ

Så söt hund :D